mandag den 19. august 2013

Første skoledag i morgen

Hey folks!

Klokken er næsten halv 10, og jeg ligger bare i min seng lidt og vil snart sove fordi.... det er første skoledag i morgen!!

Jeg har allerede været oppe på skolen 2 gange. Den ene gang for at få mig registeret, og den anden gang til sådan en 'pre-opening', hvor jeg også lige fik købt en South Lamar trøje - School spirit, wuhuu!
Skolen er ikke ret svær at finde rundt i, da den ikke er vildt stor, så det er kun godt!!
Jeg har også fået mit skema, og jeg har først fri kl 15:05 hver eneste dag... :(
Dog har jeg nogle ret gode fag! F.eks. kosmetologi - hvor vi laver hår, make-up, negle osv.
Jeg har kun to klasser i 11th grade (min egen årgang) ellers har jeg de andre i enten 10th eller 12th grade, så det er fedt for Kendra er i 12th og Michelle er i 10th!
Men jeg glæder mig utrolig meget til at starte i skole, men er også lidt nervøs, haha.


Mit skema
Hvornår klokkerne ringer




I løbet af ugen har jeg også været på camping, hvilket var rigtig hyggeligt. Derudover har jeg også været til et 'smykke-party' som er ligesom de der plastisk-ting-fester herhjemme, hvilket var hyggeligt + der var nogle VILDT søde ringe, som jeg måske køber en eller to af :).
Ellers har jeg slappet af, været i kirke, spillet basketball & volleyball, shoppet EN DEL, svømmet i pool under måneskin og mødt en masse mennesker!
Jeg må dog indrømme, at jeg nok er den VÆRSTE udvekslingsstudent nogensinde til at tage billeder. Har næsten ikke brugt mit kamera eller min mobils kamera. Men bare rolig, jeg skal nok blive bedre!

Camping nær Columbus

Min elskede elskede dejlige seng <3

Mit værelse den dag jeg ankom - lidt rodet + jeg har ikke fået pakket ud endnu men ja



Udsigten fra mit værelse

Hvis nogle af jer nu skulle få lyst til at sende noget :))
Har jo også snart fødselsdag (13. september) blink blink ;)
(((ignorer tallene lige nedenunder mit navn)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar